1.Cate locuinte s-au vandut la TNI? Cate prin Prima Casa?
Un targ de anvergura TNI vine in ajutorul celor interesati de o achizitie imobiliara prin reunirea ofertelor de pe piata de profil. In acest mod, vizitatorul are posibilitatea de a compara in acelasi loc si in acelasi timp toate ofertele imobiliare si de a obtine informatii direct de la dezvoltatorii proiectelor.
2.Ce tip de locuinta a fost cel mai cautat de catre vizitatori (garsoniere, apartamente, case, etc)?
3.Cati dezvoltatori au participat acum fata de editia precedenta?
CM: Din totalul de 85 de companii imobiliare prezente la targ, 58 au fost dezvoltatori, 22 agentii imobiliare si 5 institutii financiare. Daca ar fi sa comparam aceste cifre cu cele de la targurile din anul 2008, numarul de dezvoltatori este semnificativ
4.Rezultatele targului arata o revigorare a pietei imobiliare sau dimpotriva?
CM: In calitate de organizatori ai evenimentului imobiliar ne declaram multumiti de cum s-a desfasurat expozitia si de prestatia expozantilor nostri ce au dat dovada de profesionalism.In ce priveste evolutia pietei nu putem sa ne lansam in aprecieri caci nu suntem analisti imobiliari. Cert este ca intr-un fel sau altul, tranzactii imobiliare se realizeaza si s-a vazut o activitate sporita fata de perioada anterioara.5.Cati vizitatori au participat la TNI? Au venit sa studieze piata sau direct interesati sa achizitioneze o locuinta?
CM: Daca in trecut se inregistrau intre 10.000 si 15.000 de vizitatori, la aceasta editie s-au inregistrat 6.487 de vizitatori conform biletelor vandute la intrare si a invitatiilor contorizate. Cu siguranta aceasta a fost o editie de criza ce s-a resimtit atat in numarul de vizitatori cat si in numarul de companii expozante. Targul National Imobiliar (TNI) a reunit in luna septembrie companiile ce sunt in continuare active pe piata, dand dovada de flexibilitate si capacitate de adaptare la noile conditii ale pietei si la posibilitatile reale ale clientilor.6.Care a fost cea mai importanta vanzare imobiliara? Dar cea mai ieftina?
CM: Pentru ca nu se poate vorbi despre vanzari in cadrul targului, pot mentiona insa cel mai mic pret in cadrul expozitiei : o garsoniera pe litoralul bulgaresc la pretul de 9.750 EURO TVA inclus si cel mai mare pret: un penthouse in aceeasi locatie la pretul de 1.276.415 EURO TVA inclus.7.Ce strategii de preturi au adoptat dezvoltatorii, fata de editiile precedente?
CM:In momentul de fata toti dezvoltatorii se intrec in a crea oferte avantajoase si inedite pentru a atrage clientii. Pornind de la varianta de discount valabil intr-o perioada limitata, oferta speciala pentru avans 50% sau plata cash, stimularea achizitiei unei locuinte s-a realizat si prin oferirea gratuita, in pretul apartamentului, de locuri de parcare, masini, mobilier sau chiar excursii in strainatate.De asemenea, o parte din dezvoltatori accepta in prezent ca si avans o masina sau chiar o locuinta. Ultima “strigare” pentru realele oportunitati imobiliare va fi data abia in luna noiembrie, cand va avea loc si ultimul eveniment imobiliar al anului. TNI Business – 12-15 noiembrie 2009 este evenimentul unde oferta va atinge maximul de flexibilitate si inovatie si unde potentialul cumparator real va avea de spus ultimul cuvant.