Într-un context economic în care accesul la finanțare joacă un rol esențial în decizia de achiziție a unei locuințe, piața creditelor din România continuă să se adapteze cerințelor unei generații tot mai atente la costuri, stabilitate și transparență. La ediția Târgului Național Imobiliar din 26-28 septembrie, vizitatorii beneficiază nu doar de o ofertă variată de proprietăți, ci și de acces direct la soluții de finanțare personalizate oferite de BRD Groupe Société Générale- Partener TNI.
„Piața imobiliară continuă să fie un pilon esențial pentru dezvoltarea economică și pentru calitatea vieții în România. Târgul Național Imobiliar oferă cadrul ideal pentru dialog și pentru identificarea celor mai bune soluții, într-un context în care nevoile clienților evoluează constant.
BRD susține această piață prin produse solide, adaptate diverselor etape din viața clienților, și printr-o abordare responsabilă, care pune accent pe stabilitate și predictibilitate. De la credite imobiliare cu dobândă fixă pe întreaga perioadă de creditare – produse unice pe piață – până la credite verzi, suntem alături de clienți pentru a transforma proiectele lor în realitate.
Credem în rolul nostru de partener de încredere și în contribuția la dezvoltarea unui sector imobiliar modern, sustenabil și orientat către viitor.” - Anca Nuțiu, Director Executiv Retail, BRD Groupe Société Générale.
Citește mai mult pe Târgul Național Imobiliar: